maandag 6 mei 2019

Blog, boeken dicht nu !


Deze Caminho behoort nu tot het verleden. Helaas ja,  maar ik mag terugblikken op een pelgrimstocht die net zoals de vorigen weeral een enorme persoonlijke verrijking inhield. Dit ondanks de tegenslag die ik onderweg in Porto opliep.
Prachtige vriendschappen van weleer zag ik verzilverd, Al uit Oregon waarmee ik de La Plata liep, Philiep een ex-collega die me geheel onverwacht in Lissabon kwam opzoeken, Lynn waarmee ik de Frances liep en die me in Porto opzocht nadat ze haar Costal had gelopen en dan nog enkele trails met me meeliep. En vooral niet te vergeten m'n soulmate Els. Het vermelden waard zijn de nieuwe ontmoetingen die op zich hebben geleid tot vernieuwde inzichten in onze complexe maatschappij. Vooral de ontmoetingen met jonge mensen zoals onder meer Cristiana uit Braga en Iris uit Lissabon, Jana uit Slowakije zorgden voor een verfrissende kijk op de lifestyle van de jongere generaties.  Dankbaar hiervoor ben ik, het wapent me tegen de verzuring van gedachten en levensvreugde die het ouder worden al wel eens durft teweegbrengen. Ik ben een tevreden mens.




Op deze tocht werden er veel fotootjes getrokken. Het éne al wat beter dan het andere. Ik geef hieronder een link (evt openen in nieuw venster) naar Google Photos met het volledige album. 




Geen opmerkingen: